Thursday, 21 April 2011

XSabo Nak Balik...?!

Assalamualaikum.

Haa, itulah. Final xstart pun lagi, dah kecoh nak balik.
Maklumlaa, sem ni final abis awal dari yang lain.
5hb Mei tuu. Haha. Saje nak bagi jelesz.
Xyahla nak jeles, itu tandanya uthm sayang korang lebih.
Xkasi balik awal-awal. Hahaha.

Tadi dah pergi beli tiket!
Bukan untuk balik esok, tapi untuk 7hb Mei.
Wo0o, ingatkan tiket dah habis, 
sebab korang kan dah beli dari 2 minggu yang lalu.
Padahal nak balik dekat sebulan lagi.

Jeng jeng jeng.
Haa, ini dia buktinya.
o0o xnampak.
Batu Pahat ke Kuala Terengganu
7 Mei 2011
9.00pm
Jumpa kat terminal yea?
o0orite.

o0o. Bahayalah tenung tiket ni lama-lama.
Korang jangan tenung, tengok je.
Bukan ape, berkobar-kobar semangat nak exam (balik).
Ngehehe~

p/s: Haa, jom smbg analysis structure. Eyh, analysis pipe laa..

8 comments:

  1. uishh,, semangat lebih ak bab2 balik gini..
    lame wo0 xbalik..

    ReplyDelete
  2. hehe.. nak kate xkene..
    camtulaa.. =)
    wo0o.. gempak ea,, sume contest dia join..

    ReplyDelete
  3. xpe.. ak tulun sepot blkg n dpn.. hadiah kite kongsi.. hehe..

    ReplyDelete
  4. jangan tidur dalam bus. takut something belaku. pesanan dari JKKK

    ReplyDelete
  5. JKKK? yea, baik bosss. akan ku ingt pesan itu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...