Friday, 15 April 2011

Ben Ashaari Ajak Jadi Budak Sat..!!


...Assalamualaikum...
Disaat kebosanan yang melampau. Semua rumate xde!
Intai blog orang laa kerjanya.
Tergelak 1st time baca segmen ni. Bukan ape, dah lama xtengok kartun.
Jom kembali ke zaman lampau. Jiwa serupa kartun. Perangai pun cam kartun.

Karektor Yang Paling Disukai:

..Upin dan Ipin..

Uishhh, kalau kebetulan lalu depan tv ada cite ni, xde manual, auto berenti.
Dengar lagu pun dah boleh tercari-cari. "Betul, betul, betul.."
Hahaha, layan habis. Kartun dia cumel sangat. Cute sangat.
Jalan cite pun memang ada pengajaran.

Karektor Yang Paling X Disukai:

..Hagemaru..

Ishh, dalam banyak-banyak kartun, paling xsuka yang ini.
Cite dia memang mata duitan habis la. Kedekut tahap melampau.
Bukan dia aje, 1 family. Hampeh beno!
Eeee, klu adik ira buka cite ni, rasa macam eeee, geramnya!

Jika Aku Seorang SUPERHERO, Aku Nak Jadi:

..Detective Conan..

Hahaha.. Detective gitu.
Smart en.Conan!
Dengan kuasa bulan menghukummu.. 
Aishh, xdela yang macam tu. Bukan senang nak main hukum aje.
Tengok en.Conan la, kita siasat dulu.


16 comments:

  1. skali je tengok... hehe..
    hampeh kot.. ada gak cite cam gini..

    ReplyDelete
  2. haha, nk jadi conan??
    x pe, nanti kite jadik haibara, whoot! HAHA,

    ReplyDelete
  3. dengan kuasa bulan, ehm,, kalau tak silap, ni ayat sailormonn kan? ke salah? haha

    ReplyDelete
  4. froggy: boleh jgak
    izaat: xpe,, upin n ipin mmg cumel..hehe..
    wafiy: haah.. sailormo0n.. en.c0nan xde ckp mcm tu..

    ReplyDelete
  5. conan paling cool kot, huhu. suka gila.

    ReplyDelete
  6. haluu~ hehe..syoknya baca kartun2 ni hehe
    sy dah follow blog akak yea =)

    smile!

    ReplyDelete
  7. hehehe,, hagemaru ? ;p
    singgah sini plak :)

    ReplyDelete
  8. hye farah ! :D
    yeah2 , hagemaru memang sengal T_T
    ngehehe .

    ReplyDelete
  9. yee. hagemaru xbest..!
    hehe, xde org perasan assalamualaikum eja salah.
    ok. dah betulkan. =)

    ReplyDelete
  10. conan...salh 1 kartun yg feverettt
    =)

    ReplyDelete
  11. salam, student UTHM eh? nak exam kan? wish all the best ya..akak staf uthm..

    ReplyDelete
  12. nak join kamu jadi penyiasat jugak la. hehe ;)

    ReplyDelete
  13. layan kartun best la...
    uhuhuhuhuh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...